Hoe werkt retouren / omruilen?


Doe een aanvraag

Stap 1

Via dit scherm kun je een nieuwe aanvraag doen. Vul hier de gewenste gegevens in zodat wij kunnen beoordelen of je aan de voorwaarden voldoet.


Doe een nieuwe aanvraag

Wij beoordelen

Stap 2

Aan de hand van je aanvraag beoordelen wij of je aanvraag in aanmerking komt voor een retour of omruiling. Als alles in orde is wordt je aanvraag goedgekeurd en maken we een verzendbon voor je aan. Hierover krijg je bericht.

Duur: 5 werkdagen

Verstuur je pakketje

Stap 3

Print de verzendbon uit en verstuur deze samen met je pakketje. Hoe dit precies moet wordt uitgelegd in de goedkeurings-mail die je van ons krijgt.

Ontvang

Stap 4

Zodra we je pakketje binnen hebben wordt deze in ons distributie-centrum opgenomen. Deze wordt daar verwerkt en afhankelijk van je aanvraag sturen wij een nieuw product of je krijgt je geld terug.


Duur: 10 werkdagen na ontvangst van pakketje
 

Consumentenregels


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Klachten


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar vip@ditistv.nl